Każdy ma jakieś pytania. Wiemy, że Wy też!
Dlatego zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu.
Mamy nadzieję, że poniższe pytania i odpowiedzi rozwieją Wasze wątpliwości.
Pamiętajcie, że nasz dział obsługi klienta pozostaje do Waszej dyspozycji.
+
Czy sprzedawany towar jest wysyłany z Polski?Tak, nasze produkty wysyłane są z polskiego magazynu ulokowanego w Łodzi.
Dzięki temu czas dostawy waha się od 1-5 dni roboczych w zależności od wybranej formy przesyłki.
Dzięki temu czas dostawy waha się od 1-5 dni roboczych w zależności od wybranej formy przesyłki.
+
Czy sprzedawane skarpetki są produkowane w Polsce?Tak, produkujemy tylko i wyłącznie z najwyższej jakości materiałów w Polsce.
+
Jakie są dostępne formy płatności?W naszym sklepie korzystamy z modułu Przelewy 24, który w szybki i łatwo sposób pozwoli Wam opłacić zamówienie, bez dodatkowych kosztów.
Oczywiście, istnieje także możliwość opłacenia zamówienia przelewem tradycyjnym.
Nie ma natomiast opcji płatności przy odbiorze paczki.
+
Czy mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?Tak, jednak w takim przypadku wysyłka nastąpi dopiero po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie.
Dane do przelewu:
CAMIGO Igor Kałuża
Młyńska 15,
43-246 Strumień
Dane do przelewu:
CAMIGO Igor Kałuża
Młyńska 15,
43-246 Strumień
Numer konta (Alior Bank): 22 2490 0005 0000 4500 7099 6125
Tytuł przelewu: Numer zamówienia
+
Jakie są dostępne formy wysyłkiNasze produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej – List polecony lub przesyłkami kurierskimi.
W przyszłości będzie także dostępna przesyłka paczkomatowa.
W przyszłości będzie także dostępna przesyłka paczkomatowa.
+
Czy wysyłacie zagranicę?Na tę chwilę można złożyć zamówienie tylko z przesyłką na terenie Polski.
Jednak zachęcamy do kontaktu z naszem działem obsługi klienta.
Nie wykluczamy, że w niektórych przypadkach będziemy mogli znaleźć rozwiązanie.
Jednak zachęcamy do kontaktu z naszem działem obsługi klienta.
Nie wykluczamy, że w niektórych przypadkach będziemy mogli znaleźć rozwiązanie.
+
Jak wygląda procedura zwrotów?Aby rozpocząć procedurę zwrotów proponujemy skorzystać z kontaktu telefonicznego, podczas którego nasz konsultant wyjaśni krok po kroku wszystkie czynności. W przypadku kontaktu mailowego prosimy o wiadomość na info@wannabreak.pl. Pamiętajcie, aby w treści należy umieścić nr zamówienia.
+
Mam problem z internetowym system zamówień, co robić?Jeśli nasz system sprawia Ci trudności, skontaktuj się z nami w dowolny sposób i przedstaw swój problem.
Z pewnością pomożemy!
Z pewnością pomożemy!