Nawigacja
  • Sklep
  • O nas
  • Blog
  • Lookbook
  • FAQ
  • Kontakt
Konto
  • Zaloguj
  • Rejestracja
wannabreak_color
  • Sklep
  • O nas
  • Blog
  • Lookbook
  • FAQ
  • Kontakt

Set your main menu in Appearance > Menus

0
Koszyk: 0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

  • EN
  • FR
  • DE
  • £
  • €
  • $
  • Zaloguj
    Panel logowania

  • Rejestracja
    Formularz rejestracji

wannabreak_color
  • Sklep
  • O nas
  • Blog
  • Lookbook
  • FAQ
  • Kontakt
0
Koszyk: 0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Wannabreak


FAQ


Najczęściej zadawane pytania

Każdy ma jakieś pytania. Wiemy, że Wy też!
Dlatego zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu.

Mamy nadzieję, że poniższe pytania i odpowiedzi rozwieją Wasze wątpliwości.
Pamiętajcie, że nasz dział obsługi klienta pozostaje do Waszej dyspozycji.

+
Czy sprzedawany towar jest wysyłany z Polski?
Tak, nasze produkty wysyłane są z polskiego magazynu ulokowanego w Łodzi.
Dzięki temu czas dostawy waha się od 1-5 dni roboczych w zależności od wybranej formy przesyłki.
+
Czy sprzedawane skarpetki są produkowane w Polsce?
Tak, produkujemy tylko i wyłącznie z najwyższej jakości materiałów w Polsce.
+
Jakie są dostępne formy płatności?
W naszym sklepie korzystamy z modułu Przelewy 24, który w szybki i łatwo sposób pozwoli Wam opłacić zamówienie, bez dodatkowych kosztów.

Oczywiście, istnieje także możliwość opłacenia zamówienia przelewem tradycyjnym.
Nie ma natomiast opcji płatności przy odbiorze paczki.

+
Czy mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?
Tak, jednak w takim przypadku wysyłka nastąpi dopiero po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie.
Dane do przelewu:
CAMIGO Igor Kałuża
Młyńska 15,
43-246 Strumień

Numer konta (Alior Bank): 22 2490 0005 0000 4500 7099 6125
Tytuł przelewu: Numer zamówienia

+
Jakie są dostępne formy wysyłki
Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej – List polecony lub przesyłkami kurierskimi.
W przyszłości będzie także dostępna przesyłka paczkomatowa.
+
Czy wysyłacie zagranicę?
Na tę chwilę można złożyć zamówienie tylko z przesyłką na terenie Polski.
Jednak zachęcamy do kontaktu z naszem działem obsługi klienta.
Nie wykluczamy, że w niektórych przypadkach będziemy mogli znaleźć rozwiązanie.
+
Jak wygląda procedura zwrotów?
Aby rozpocząć procedurę zwrotów proponujemy skorzystać z kontaktu telefonicznego, podczas którego nasz konsultant wyjaśni krok po kroku wszystkie czynności. W przypadku kontaktu mailowego prosimy o wiadomość na info@wannabreak.pl. Pamiętajcie, aby w treści należy umieścić nr zamówienia.
+
Mam problem z internetowym system zamówień, co robić?
Jeśli nasz system sprawia Ci trudności, skontaktuj się z nami w dowolny sposób i przedstaw swój problem.
Z pewnością pomożemy! 
was last modified: Październik 5th, 2018 by kamil

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji

ZAMKNIJ

Kontakt

  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • FAQ
  • Ochrona danych osobowych
  • Formularz kontaktowy

Płatność i dostawa

  • Obsługa płatności:

  • Przelew Tradycyjny:

  • Alior Bank

  • 22 2490 0005 0000 4500 7099 6125

KONTAKT

789163349

798144372

Pon-pt

8:00-17:00

 

CAMIGO

Młyńska 15, 43-246 Strumień

NIP: 5482594040

 

SOCIAL MEDIA